Ansökan Vezu

Här kan du ansöka till Hrafnin Flygur i Aion. (Glöm inte att skapa ett konto på forumet innan du ansöker).

Moderator: Aion Hrafnin Rådman

Ansökan Vezu

Inläggav Borak » tor 22 jul 2010, 11:05

Vi vill gärna veta vem du är, presentera dig själv.
Olle heter jag, 26 år gammal från Borlänge. Jobbar som operatör på SSAB-Tunnplåt här i Borlänge där jag får pyssla med både det ena och det andra.
Bor med min sambo Lina och våra två kottar Noah och Lee som ställer till med det mesta här hemma.

Vi är också nyfikna på varför du söker till Hrafnin Flygur och vad du har för förväntningar på gillet?
Jag söker till HF för att jag tidigare var med och spelade med er.. tyckte att det var en schysst gäng att prata strunt med medans man satt och plockade blommor and whot not.

Är du sedan tidigare medlem i Hrafnin Flygur och spelat något MMO med oss?(Om ja, vilka spel och under vilket/vilka nick?)
Ja, när jag spelade Borak så hängde jag med er.

Vad känner du att du kan bidra med till Hrafnin Flygur?
Ett glatt humör och trevligt sällskap. Jag är nu för tiden inte alls någon hardcore gamer som jag en gång var (barnen ordnade det), så det jag vill/kan tillföra är ett glatt humör och naturligtvis in-game hjälp med det jag kan.

Berätta lite om din karaktär (Namn, klass, målsättning o.s.v.)
Vezu, nystardad scout som går i assassin-skolan, tänkte att det var lika bra att börja från början när man varit borta ett tag, samt att min andra assassin fick sig en ofrivillig name change med ett par LL efter namnet.. uppskattades inte.

Jag vet att min karaktär jag sitter och nöter med i skrivande stund inte alls är av något värde i sig, men jag är heller inte ute efter annat än att träffa nya vänner genom guildet. Men han växer ju och blir större, så det är bara en tidsfråga innan man är stor nog att gruppa med er och hitta på galenskaper.
Bild
Borak
0-50

Re: Ansökan Vezu

Inläggav Hrutger » sön 25 jul 2010, 03:31

Din ansökan finns ju kvar i den här forumsdelen, men ändå bra och trevligt initiativ att du uppdaterar så alla får en liten uppfattning om vem du är. :)

Välkommen tillbaka till Aion och HF. :)
BildBild
Användarvisningsbild
Hrutger
Aion Hövding

Återgå till Aion Ansökningar