Ansökan Yermine

Här kan du ansöka till Hrafnin Flygur i Aion. (Glöm inte att skapa ett konto på forumet innan du ansöker).

Moderator: Aion Hrafnin Rådman

Ansökan Yermine

Inläggav Yermine » mån 08 mar 2010, 23:35

[b]Vi vill gärna veta vem du är, presentera dig själv. Tja allihopa =D jo som sagt jag heter då Emanuel irl då, kommer från Norrbotten och är 18 år gammal och sliten :P mina intressen är väll dator för det mesta, vara med polare såklart! gymnasiet suger :P gillar Brudar vem gör inte det haha
gillar att köra skoter och ja det var väll inte så mycket mer jag hade och säga ;).

[b]Vi är också nyfikna på varför du söker till Hrafnin Flygur och vad du har för förväntningar på gillet?
Jadu jag tycker folket verkar vara trevliga i gillet och har lirat några gånger i DP med Kyhnau verkar riktigt soft och jag hoppas jag får komma med och ha lite trevligt med er och hoppas att vi kommer köra mycket instancer och sånna saker =).

[b]Är du sedan tidigare medlem i Hrafnin Flygur och spelat något MMO med oss?
Nej det har jag tyvärr inte har lirat wow men då lirade jag med nån helt annan guild :P

[b]Vad känner du att du kan bidra med till Hrafnin Flygur?
Bra fråga :P Ja Jag är väldigt hjälpsam och ställer gärna upp på det mesta som jag skulle klara av och är väldigt trevlig med alla =).

[b]Berätta lite om din karaktär.
Lirar ju då Assassin och det tycker jag är rätt roligt är ju ingen baddare på pvp men gillar väldigt mycket pve =) har inte spelat så väldigt länge på max lvl som sin men jag tycker att ja sköter mig rätt okej när jag lirar min klass jag vet för det mesta vad jag håller på med ;P.
Yermine
0-50

Re: Ansökan Yermine

Inläggav Hrutger » ons 10 mar 2010, 18:00

Under behandling.
BildBild
Användarvisningsbild
Hrutger
Aion Hövding

Re: Ansökan Yermine

Inläggav Hrutger » sön 14 mar 2010, 23:41

Välkommen till Aion HF. Tag kontakt med mig eller rådman i spelet så får du invite.
BildBild
Användarvisningsbild
Hrutger
Aion Hövding

Återgå till Aion Ansökningar