Vi vill gärna veta vem du är, presentera dig själv.(Minst 20 ord)Tjena alla!Jag heter Tobias och är bara 16 år men är ganska mogen för min ålder..I alla fall,jag gillar Fotboll och Wow och jag skulle hemskt gärna vilja raida för Hf.
Jag brukar vara med mina bröder och kompisar och jag pluggar i Stockholm.=)
Vi är också nyfikna på varför du söker till Hrafnin Flygur och vad du har för förväntningar på gillet?[/b] [i](Minst 20 ord)Jag skulle hemsk gärna vilja joina en svensk guild och ni verkar vara bra och Sociala och förväntar mig även det också.=P
Vet att ni är Bra/Sociala för att jag brukar pugga ganska mycket med min paladin och ganska många är från hf,hör även bra saker.^^
Är du sedan tidigare medlem i Hrafnin Flygur och spelat något MMO med oss?(Om ja, vilka spel och under vilket/vilka nick?)Nej tyvär.
Vad känner du att du kan bidra med till Hrafnin Flygur?Jag kanske kan bidra glädje!:D Men inga dåliga saker i alla fall tror jag,Jag kommer vara ganska aktiv och gör ganska bra DPS.Kommer även vara Social.=)
Berätta lite om din karaktär(Namn, klass, målsättning o.s.v.)Namn:Bossep Klass:Troll Rogue Specc:Assassination :51/18/2
Progress wotlk:Os10/25 Os10 3D Naxx10/25 Voa10/25 Uld10 8/14 Uld25 11/14 Totc10/25 Totc10hc 2/5 Icc10 4/9 Icc25 1/9 men lär mig fort och kan mycket.Har spelat på denna i ca 1 år och min målsättning är att ha kul,Pumpa Dps och raida ganska mycket så guilden gör Progress.Här är min Armory link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodscalp&cn=Bossep Tycker gearen är ganska bra men har för mycket hit cap!:/ Men jag kommer göra mycket för guilden och ni kommer inte bli missnöjda fall jag joinar! //Bossep ha det bra!